SEO-tippek Google-kereséshez A nagy tartalomkereső optimális esetben releváns választ ad kérdéseinkre, de nem azért, mert kognitív módon értelmezi az általunk mondottak értelmét, hanem azért, mert hihetetlenül nagy adatbázis áll rendelkezésére, amelynek szavaival összehasonlítja kérdésünk szavait és ebből a mesterséges intelligencia szintjére fejlesztett algoritmusai ténylegesen meg tudják állapítani, hogy milyen válasz számít adekvátnak: ezeket helyezi a SERP… Tovább »
A hasonszenvi Google SEO-tippjei. Keresőmarketing
SEO-tippek Google-kereséshez A nagy tartalomkereső optimális esetben releváns választ ad kérdéseinkre, de nem azért, mert kognitív módon értelmezi az általunk mondottak értelmét, hanem azért, mert hihetetlenül nagy adatbázis áll rendelkezésére, amelynek szavaival összehasonlítja kérdésünk szavait és ebből a mesterséges intelligencia szintjére fejlesztett algoritmusai ténylegesen meg tudják állapítani, hogy milyen válasz számít adekvátnak: ezeket helyezi a SERP… Tovább »
Tartalomfejlesztés – marketing szöveg elhelyezése A latinok úgy tartották, navigare necesse est, azaz hajózni szükségszerű. A honlapok világában az üzleti siker titka nem a hajóforgalom növelése, hanem annak elérése, hogy minél többen kattintsanak terméket, árucikket, szolgáltatást kínáló weboldalunkra. Ennek elérését számos eljárás célozza, de valahogy mindegyik a tartalom fejlesztésére, szövegek, cikkek elhelyezésére irányul, és ezeknek…
Furcsa tartalomhoz erős marketing Komoly marketinggel és PR-ral nyomják forgalmazói és gyártói az első látásra elég szőrnyű, de a Hamann által komolyan gondolt gépkocsit. Ők azt mondják, a sötét metál-pink fényezés „olyan szín, amely önbizalmat sugároz”. Nővásárlókat célozva talán igazuk van, de az állítás az európai kultúrkörben aligha igaz, holott tegnap Szentendrén láttunk egy hasonló…
Az autóbérlés és autókölcsönzés PR-ja Egy kattintás az autókölcsönzéshez. A Sixt egy mobil-alkalmazás és az úgynevezett QR-kód segítségével gyorsítja fel a bárautó átvételénél egyébként szükséges adminisztrációt, a papírmunka helyett alkalmazott – kódolvasóra bízott – információcsere minimálisra csökkenti az irodákban történő sorban állást. Az új pr-szolgáltatás több mint 70 állomáson lesz elérhető, és az ügyfelek a…
A Budapest Autó Marketing PR-cikke Szép tavaszi napon, március 26-án, jelentős markating- és médiaérdeklődés mellett mutatták be Budapesten azt a MAN Lion’s City A37-es típusú földgázhajtású autóbuszt, amit a BKK egy hónapos tesztüzemben próbálhat ki. A 12 méteres alacsonypadlós autóbusz a 15-ös busz vonalán fog a Boráros tér és a Lehel tér között közlekedni április…