Honlap SEO-optimalizás mint szolgáltatás A budapesti keresőmarketing szakértő szakmai blogjában azt tanácsolja, hogy megbízásból, szolgáltatásként végzett optimalizációs munkáinkban bizonyos SEO-fázisokban szigorúan kövessük a Google-szempontú keresőoptimalizálás szakmai szabályait, de ahol a rutin-eljárásoktól való eltérés jobb eredményt hozhat, ott a weboldalt feljavítása után a linképítésben már főleg egyéni módszerekkel dolgozzunk. A tartalomoptimalizálás és külső linkek Az értelmezés… Tovább »
Kulcsszavak Google kereső optimalizáláshoz
Honlap SEO-optimalizás mint szolgáltatás A budapesti keresőmarketing szakértő szakmai blogjában azt tanácsolja, hogy megbízásból, szolgáltatásként végzett optimalizációs munkáinkban bizonyos SEO-fázisokban szigorúan kövessük a Google-szempontú keresőoptimalizálás szakmai szabályait, de ahol a rutin-eljárásoktól való eltérés jobb eredményt hozhat, ott a weboldalt feljavítása után a linképítésben már főleg egyéni módszerekkel dolgozzunk. A tartalomoptimalizálás és külső linkek Az értelmezés… Tovább »
SEO-tippek Google-kereséshez A nagy tartalomkereső optimális esetben releváns választ ad kérdéseinkre, de nem azért, mert kognitív módon értelmezi az általunk mondottak értelmét, hanem azért, mert hihetetlenül nagy adatbázis áll rendelkezésére, amelynek szavaival összehasonlítja kérdésünk szavait és ebből a mesterséges intelligencia szintjére fejlesztett algoritmusai ténylegesen meg tudják állapítani, hogy milyen válasz számít adekvátnak: ezeket helyezi a SERP…
Kik azok a pirézek, hol élnek? Lassan elfelejtjük, kik azok a pirézek. Pedig egy évtizede még sokat vidultunk azon: a köz véleménye szerint ők ne jöjjenek ide lakni. Számok mutatták, a magyar lakosság hány százaléka utasítja el őket. Holott pirézek nincsenek, nem létezik ilyen népcsoport. A 60 % feletti eredmény arról vall: a magyarok többsége…
Átalakult autós társblogunk. Korábban a budapesti autókölcsönzés volt a főbb profilja, de előszeretettel foglalkozott egyéb autós témákkal is. Amikor az e téren aktuális keresőmarketing projekt befejeződött, akkor a weboptimalizálás lett a fő profilja – de ezzel nem ért el sikert (sikeren a jó Google-helyezéseket és ezek nyomán kialakuló magas látogatottságot értjük). Eljött hát az ideje…