SEO-tippek Google-kereséshez
A nagy tartalomkereső optimális esetben releváns választ ad kérdéseinkre, de nem azért, mert kognitív módon értelmezi az általunk mondottak értelmét, hanem azért, mert hihetetlenül nagy adatbázis áll rendelkezésére, amelynek szavaival összehasonlítja kérdésünk szavait és ebből a mesterséges intelligencia szintjére fejlesztett algoritmusai ténylegesen meg tudják állapítani, hogy milyen válasz számít adekvátnak: ezeket helyezi a SERP rangsorának élére. Az összehasonlítás a hasonszenvi kritériumokon alapul (erről alább). A honlapok kereshetővé tételében segít a keresőoptimalizálás (SEO), ebben a szakemberek ismerik a legjobb tippeket, sok weboldalon találunk ingyenes tanácsadást.
Mi az, hogy hasonszenvi keresőoptimalizálás?
Kiindulási alapunk az, hogy bár a Google nem gondolkodik, de egyre okosabb, intelligensebb. A hasonszenvi Google gyakorta már akkor is megérti, mire keressük a választ, ha pontatlanul, körülményesen, esetlenül tettük fel a kérdést. Ha például ezt gépeljük a keresőbe: a fővárosban ki a legjobb keresőmarketinges tanácsadó specialista, akkor az ingyenes SEO-tippekkel szolgáló, budapesti vállalkozások honlapját optimalizáló szakember https://keresomarketing.balla.biz/ weboldal kerül az első helyre.
A fenti példát megfigyelve a keresőprogram algoritmusainak a fejlődését azon is lemérhetjük, hogy egyes fogalmakat, szavakat, kifejezéseket mintha nem csupáncsak előkeresne példátlanul nagy adatbázisából, hanem értelmezné is őket. Ha teszem azt arra keresünk rá, hogy főváros, akkor ennek Budapest-ként való értelmezését mutatja a találati kista. Ha pedig arra keresünk rá, hogy hasonszenvi gyógymód, akkor a Wikipédiának a Homeopátia szócikké az első találat, azaz a Google a kevéssé használatos magyar kifejezésre a sokkal elterjedtebb görög eredetű, ma már nagy marketing háttérrel rendelkező nemzetközi szó definíciójához kalauzol minket.
Keresőmarketing specialista – Budapest
Végül: mindenképpen a tartalomkereső szoftver mesterséges intelligenciájának a fejlődéséről tanúskodik az is, hogy a tartalmi alapú, honlap keresőoptimalizálás Budapesten kulcsszóra optimalizált szakértői website minden marketing-szinonimára hallgat, mint ahogy a témával foglalkozó szakmai blog egy ideig nem csupán a honlap optimalizálás és honlapoptimalizálás kulcsszavakkal vezette az organikus találati listát, hanem elsőként ajánlotta a nagy kereső a weboldal optimalizálás kifejezésre is. Azaz a Google tudja, hogy honlap és weboldal ugyanaz, ezért a lista élén szerepelteti a hasonelvű lapokat annak ellenére is, hogy valamelyikükben a weboldal szó sem a domain-névben, sem a portál címében nem szerepel. Mondhatni: a Google ezen a téren – nagyon helyesen – bizonyos hasonszenvi találékonyságról tesz tanúbizonyságot.
És akkor, ha már szóba került, ajánlott olvasmány:
A Google megtalálja, ki a legjobb keresőoptimalizáló szakember
Ingyenes SEO tippek kezdőknek a honlap keresőoptimalizálás tárgykörében. Budapesten működő cégek honlapjának optimalizálása. SEM = keresőmarketing tanácsadás. Sok hasznos tipp kereséshez a weben.
Weboldalak Google-helyezésének javítása - tartalomoptimalizálás és linképítés
Prémium linképítés: egy honlap organikus helyezése a keresőoptimalizálás módszerével javítható, ez releváns tartalom biztosítását és külső linkek fogalmi hálózatának kiépítését jelenti. Bővebben: on-site seo: weblap.org optimalizálás - honlap seo - off-site seo: honlapra linképítés pr-cikkek elhelyezésével - előresorolás, Google első helyre kerülés keresőmarketing eszközökkel - link elhelyezés - értékes weboldalakon PR-cikk megjelentetés
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: