Az autóbérlés és autókölcsönzés PR-ja
Egy kattintás az autókölcsönzéshez. A Sixt egy mobil-alkalmazás és az úgynevezett QR-kód segítségével gyorsítja fel a bárautó átvételénél egyébként szükséges adminisztrációt, a papírmunka helyett alkalmazott – kódolvasóra bízott – információcsere minimálisra csökkenti az irodákban történő sorban állást. Az új pr-szolgáltatás több mint 70 állomáson lesz elérhető, és az ügyfelek a lehető legrövidebb időn belül juthatnak az autó kulcsaihoz.
A vonalkódos kölcsönzés folyamata nagyon egyszerű. Az ügyfelek lementik az összes kölcsönzéshez szükséges információt az új foglalási módszeren keresztül a Sixt weboldaláról, vagy a Sixt okostelefon alkalmazásán keresztül. Ezek az információk tartalmazzák a nevüket, jogosítvány azonosítószámukat, fizetési módszert, stb. A foglalás leadását és megerősítését követően a vásárlók kapnak egy QR-kódot a weboldalon vagy a mobil alkalmazáson belül. Ezenfelül egy e-mail üzenetet is kapnak, amely ugyanazt a vonalkódot tartalmazza, plusz néhány kiegészítő információt, olyanokat, mint például az indulást megelőző 48 órában elérhető Sixt állomások címeit és pr-anyagaikat.
Az új technológia révén a vásárlóknak már nem is kell semmilyen információt bediktálniuk a Sixt pultnál dolgozó munkatársnak. Ehelyett – amikor felveszik az autó kulcsait – egyszerűen odahelyezik a kapott vonalkódot egy scanner elé és bemutatják a jogosítványukat. Ilyen módon az egész kölcsönzési folyamat sokkal gyorsabban végbemehet. „Amikor egy magyar utazó külföldre készül, érdemes az online autóbérlést a központi Sixt oldalon a QR-kód lekérésével befejezni, mert uticéljára megérkezve így gyorsabban juthat az autójához” – tanácsolja Dévai Gábor, a Sixt magyarországi képviseletét ellátó Wallis Autókölcsönző Kft. ügyvezetője. „A Sixt hálózaton belüli bővítéseknek és innovációs elvárásoknak köszönhetően bizonyára nem kell sokat várnunk arra, hogy már Magyarországon is automatizált módon vegye fel mindenki a bérautóját.” A QR-kódos bérlés mellett a Sixt egy új frontvonal-menedzsment technológiát is bevezet, amellyel a sorbanállási időt a minimumra csökkentik, hogy az üzleti célból utazók és a turisták is idővesztegetés nélkül juthassanak hozzá a választott járműhöz.
Weboldalak Google-helyezésének javítása - tartalomoptimalizálás és linképítés
Prémium linképítés: egy honlap organikus helyezése a keresőoptimalizálás módszerével javítható, ez releváns tartalom biztosítását és külső linkek fogalmi hálózatának kiépítését jelenti. Bővebben: on-site seo: weblap.org optimalizálás - honlap seo - off-site seo: honlapra linképítés pr-cikkek elhelyezésével - előresorolás, Google első helyre kerülés keresőmarketing eszközökkel - link elhelyezés - értékes weboldalakon PR-cikk megjelentetés
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: